20/03/2019

Biznes Widoczny
w Sieci

Zacznij Wiosnę z Beskid WebLove!

Zapraszamy serdecznie na II Konferencję poświęconą Marketingowi w Internecie i Projektowaniu Stron Internetowych.  Startujemy 20 marca, czyli dzień przed rozpoczęciem Wiosny.
W nowym wydaniu Beskid WebLove będziemy mieli zaszczyt gościć następujących prelegentów:

  • Joanna Zaleska – Certyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics w firmie Online Partners. Zaprezentuje temat pt. „Mierz dokładnie – czyli co Ci może dać prawidłowo ustawiony Google Analytics”.
  • Grzegorz Zaleski – Certyfikowany Specjalista Google Ads w firmie Online Partners. Zaprezentuje temat pt. „Google Ads dla lokalnego biznesu. Co musisz zrobić, żeby pozyskać klientów z Twojej okolicy”.
  • Szymon Madzia – Senior Web Developer w firmie Todes. Zaprezentuje temat pt. „Plusy i minusy darmowych systemów na których można zrobić stronę internetową”.
  • Małgorzata Zarębska  – Owner w Agencji FORCE PR. Zaprezentuje temat pt. „Skąd mam wiedzieć gdzie się reklamować i czy Facebook działa?”.

Posłuchaj na żywo ekspertów, którzy przekażą wiedzę specjalnie dostosowaną dla właścicieli małych i średnich firm. Zobacz program i zapisz się na wydarzenie. Spiesz się, dostępnych jest tylko 40 miejsc!

Miejsce

Centrum Kultury i Sztuki "Dwór Kossaków" w Górkach Wielkich

Zobacz na mapie

Termin

20/03/2019 godz. 17:00

Prelegenci

Joanna Zaleska
Certyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics
Małgorzata Zarębska
Owner w Agencji FORCE PR
Grzegorz Zaleski
Certyfikowany Specjalista Google Ads
Szymon Madzia
Senior Web Deweloper

Szczegółowy program

17:00 – Wstęp, przywitanie
17.05 – Mierz dokładnie – czyli co Ci może dać prawidłowo ustawiony Google Analytics
Joanna Zaleska
Certyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics
  • Dlaczego nie wystarczy tylko wkleić kod na stronę?
  • Duże statystyki – mało efektów? Czyli co może nabijać ruch na stronie.
  • 100% odrzuceń? Czy aby na pewno?
17.25 –  Skąd mam wiedzieć gdzie się reklamować i czy Facebook działa?
Małgorzata Zarębska
Owner w Agencji Force PR.
  • Jak się odnaleźć w gąszczu kanałów reklamowych
  • Facebook to nie tylko zabawa i żarty – tutaj są Twoi potencjalni klienci
17:45 – Czas na kawę i networking. Nie zapomnij zabrać wizytówek!
18.00 – Plusy i minusy darmowych systemów na których można zrobić stronę internetową
Szymon Madzia
Senior Web Deweloper
  • Jaki CMS wybrać dla swojej strony
  • Koszty utrzymania strony internetowej
18.20 –  Google Ads dla lokalnego biznesu. Co musisz zrobić, żeby pozyskać klientów z Twojej okolicy
Grzegorz Zaleski
Certyfikowany Specjalista Google Ads
  • Jak dobierać lokalizacje odbiorców w Google Ads
  • Jak tworzyć spersonalizowane reklamy?
  • Lokalne reklamy w sieci reklamowej, czy warto?
  • Co to są reklamy typu „tylko połączenie”?

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu.

Nasi partnerzy